Services

Doggy Day Care

€16
in the sitter's home
per day

Dog Walking

€10
30-minute walks
per walk
Cat care, pick-up & drop-off, bathing / grooming

Hosting Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs
Additional Preferences
  • Unspayed Females Accepted, Neutered Males Only

Traveling Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs

Availability

  • Available
  • Unavailable
Kati can host up to 3 dogs per day for day care.
Doggy Day Care Cancellation Policy:
Dog Walking Cancellation Policy:

Kati's Photos

About Kati

1
year of experience

Täglicher Auslauf mit ihren Vierbeinern

Hallo mein Name ist Kati......Ich bin 33. Jahre alt......verheiratet und zwei Kinder.......Erfahrungen mit Hunde habe ich seit 20. Jahren........meinen eigenen Hund habe ich seit 11Jahren.......schnell wurden aus zwei Hunde.......Drei Hunde.......täglichE Spaziergänge gehören natürlich dazu......Ob im Wald......Strand.......Kanal oder Feldwege......Da wir sehr ländlich wohnen......Haben wir die Möglichkeit Stundenlang Spazieren zugehen........Nach den Spaziergängen kan sich die Bande im Garten ausruhen. Der Garten ist eingezäunt. Bei ...

About Kati's Home

Lives in an Apartment
Has No Dogs

When Kati watches your pet

Kati's Neighborhood

All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.