Profile image
Profile image

Clemence M.

Bonn

2 reviews
Image 0
Image 1
Image 2
Image 3

Ich liebe alle Katzen und mich darum zu kümmern

Pet care experience

Ich habe mein ganzes Leben mit verschiedenen Katzen gelebt und ich weiss sehr gut, um Katzen mich zu kümmern. Katzen mögen mich auch sehr gerne ;) ich habe alles für Katzen zu Hause. Ich bin Franzose und kann auch auf english und Deutsch sprechen

Reviews

Flo R.
Jan 26, 2024

Je connais Clémence depuis 8 ans, et elle a toujours été fabuleuse avec les animaux. Une véritable amoureuse des chats, elle est attentive à leur bien être et aime partager des moments avec eux. Je recommande Clémence pour tous ceux qui souhaitent avoir une personne de confiance pour prendre soin de leur petit chat !

Etienne B.
Jan 11, 2024

Clémence loves cats, is very patient with them and knows how to interact even with ones that are not very friendly. she has had cats and kitten since very young and is a true cat lover.

About Clemence M.

Communication

100% response rate
Usually responds in around an hour

Skills

28 years of experience

Safety, trust & environment

Ich bin zu Hause mit der Katze und mein Mann ist auch da. Wann gebraucht, ich habe auch Nachbarn, die helfen können. Ich bevorzuge, Katzen in meinem Haus zu haben.

Home

Lives in a house
Has a fenced yard
Non-smoking household
Has no pets
No children present
Dogs not allowed on bed
Dogs not allowed on furniture
Potty breaks every 0-2 hours

Information Clemence M. would like to know about your pet

Ich möchte nur wissen, wie sich die Katze verhält. Wenn sie gerne alleine ist oder gerne gekuschelt wird, schläft sie mit Menschen. Dies, damit ich mich bestmöglich anpassen kann

A typical day

es wird je nach Alter der Katze unterschiedlich sein. Ich habe jedenfalls mehrere Möglichkeiten, mit Katzen zu spielen. Ich mag es, sie zu knuddeln und Zeit mit ihnen zu verbringen. und ich respektiere auch ihr Bedürfnis nach Einsamkeit

Services

Boarding
in the sitter's home
€14per night
Drop-In Visits
visits in your home
€12per visit

Clemence can host

Cats

Clemence can watch in your home

Cats

Availability

Ich arbeite meistens zu Hause so ich kann wirklich Katzen da haben. Ich kann auch flexibel sein, wenn ich muss in einem anderen Haus gehen. Die Katzen können Zeit mit mir haben!

Available
Not available
SMTWTFS
Calendar last updated a month ago
Clemence can host up to 2 pets per night
Boarding Cancellation Policy:

About Clemence M.

Communication

100% response rate
Usually responds in around an hour

Skills

28 years of experience

Safety, trust & environment

Ich bin zu Hause mit der Katze und mein Mann ist auch da. Wann gebraucht, ich habe auch Nachbarn, die helfen können. Ich bevorzuge, Katzen in meinem Haus zu haben.

Home

Lives in a house
Has a fenced yard
Non-smoking household
Has no pets
No children present
Dogs not allowed on bed
Dogs not allowed on furniture
Potty breaks every 0-2 hours

Information Clemence M. would like to know about your pet

Ich möchte nur wissen, wie sich die Katze verhält. Wenn sie gerne alleine ist oder gerne gekuschelt wird, schläft sie mit Menschen. Dies, damit ich mich bestmöglich anpassen kann

A typical day

es wird je nach Alter der Katze unterschiedlich sein. Ich habe jedenfalls mehrere Möglichkeiten, mit Katzen zu spielen. Ich mag es, sie zu knuddeln und Zeit mit ihnen zu verbringen. und ich respektiere auch ihr Bedürfnis nach Einsamkeit

Location

Bonn, Germany

Clemence M.'s Neighborhood
Rover Logo
All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.
Profile image
Identity Verified
Profile image
Identity Verified

Clemence M.

Bonn

2 reviews