Services

Dog Boarding

Away
in the sitter's home

Doggy Day Care

€16
in the sitter's home
per day

Dog Walking

€10
30-minute walks
per walk
Cat care, pick-up & drop-off, bathing / grooming

Hosting Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs

Traveling Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs

Availability

  • Available
  • Unavailable
Simona can host up to 2 dogs per night.
Simona can host up to 2 dogs per day for day care.
Dog Boarding Cancellation Policy:
Doggy Day Care Cancellation Policy:
Dog Walking Cancellation Policy:

Simona's Photos

About Simona

1
year of experience

Ein Leben ohne Hunde wäre doof

Ich konnte schon zahlreiche Erfahrungen in der Betreuung von Tieren durch eigene Haustiere sammeln. Ich hatte Wellensittiche, seit 2009 habe ich zwei Katzen und dann wurde mein Leben 2010 durch den Münsterländer vollständig. Traurigerweise hat uns Max verlassen, weshalb ich mir so sehr mehr Kontakt zu Hunden wünsche. Leider habe ich in Würzburg wenig Kontakt zu Tieren, da meine Tiere in der Heimat (Niedersachsen) bleiben mussten. Ich vermisse die Spaziergänge und das Toben. "Es ist ...

About Simona's Home

Lives in an Apartment
Has No Dogs

When Simona watches your pet

Simona's Neighborhood

All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.