Services

Doggy Day Care

€16
in the sitter's home
per day

Dog Walking

€10
30-minute walks
per walk
Cat care, pick-up & drop-off, bathing / grooming

Hosting Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs

Traveling Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs

Availability

  • Available
  • Unavailable
Karina can host up to 2 dogs per day for day care.
Doggy Day Care Cancellation Policy:
Dog Walking Cancellation Policy:

Karina's Photos

About Karina

1
year of experience

Flexible Studentin wird Ihre Hundesitterin

Zuerst zu mir. Ich bin Studentin und suche nach einem kleinen Nebenverdienst. Ich durfte leider nie einen eigenen Hund haben. Aber viele Bekannte und Freunde in meinem Umkreis haben Hunde, auf die ich liebend gerne aufpassen und mit denen ich zu gerne Zeit verbringe. So möchte ich auch mit ihrem Hund Gassi gehen oder mich beschäftigen! Ich bin also geübt in Spaziergängen und häuslicher Beträuung.
Dadurch dass ich gerade meine Bachelorarbeit abgegeben habe, bin ich ...

About Karina's Home

Lives in a House
Has No Dogs

When Karina watches your pet

Karina's Neighborhood

All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.