Profile image
Profile image

Justine L.

Dortmund

Image 0
Image 1

Ein Herz für Tiere

Pet care experience

Hallo zusammen , Bisher habe ich in der Tierbetreuung nur positives erlebt und möchte ihnen hier meinen Service anbieten. Bei mir stehen die Vierbeiner an erster Stelle ! Gerne schneide ich während der Betreuung auch die Krallen ihres Vierbeiners und kümmere mich um die Körperpflege :) Zusätzlich biete ich auch Training an jenachdem wo ihr Vierbeiner noch Training und Erziehung benötigt. Ich kümmere mich um alles und gehe auf jeden wunsch den sie für ihren kleinen Freund/Freundin haben ein. Natürlich berücksichtige ich auch alles was sie für ihren Vierbeiner nicht möchten. Nachdem sie mir alles über ihren kleinen Schatz erzählt haben was ich wissen muss können sie beruhigt ihren Tätigkeiten nachgehen.Er/Sie wird ganz viel Spaß bei uns haben und am Ende wieder glücklich zurück zum Frauchen/Herrchen kehren :) Ganz liebe Grüße Und vielleicht bis bald

About Justine L.

Communication

Usually responds in under half an hour

Skills

10 years of experience
Oral medication administration
Senior dog experience
Special needs dog experience
Can provide daily exercise

Home

Lives in an apartment
Has an unfenced yard
Smoking household
Has caged pets
Has 1 dog
No children present
Dogs allowed on bed
Dogs allowed on furniture

Services

Boarding
in the sitter's home
AWAY
Drop-In Visits
visits in your home
AWAY
Doggy Day Care
in the sitter's home
AWAY
Dog Walking
in your neighborhood
AWAY

Justine can host

Cats
0 to 15 lbs
16 to 40 lbs

Justine can watch in your home

Cats
0 to 15 lbs
16 to 40 lbs

About Justine L.

Communication

Usually responds in under half an hour

Skills

10 years of experience
Oral medication administration
Senior dog experience
Special needs dog experience
Can provide daily exercise

Home

Lives in an apartment
Has an unfenced yard
Smoking household
Has caged pets
Has 1 dog
No children present
Dogs allowed on bed
Dogs allowed on furniture

Location

Dortmund, Germany

Justine L.'s Neighborhood

Pets

Rover Logo
All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.
Profile image
Identity Verified
Profile image
Identity Verified

Justine L.

Dortmund