Fanny H.

(1)
Response Time: Within a few days

Services

Dog Boarding

Away
in the sitter's home

House Sitting

Away
in your home

Drop-In Visits

Away
30-minute check-ins

Doggy Day Care

Away
in the sitter's home

Dog Walking

Away
30-minute walks
Cat care, pick-up & drop-off, bathing / grooming

Hosting Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs

Traveling Preferences

0-15
lbs
16-40
lbs
41-100
lbs
101+
lbs

Availability

  • Available
  • Unavailable
Fanny can host up to 2 dogs per night.
Fanny can host up to 2 dogs per day for day care.
Dog Boarding Cancellation Policy:
House Sitting Cancellation Policy:
Drop-In Visits Cancellation Policy:
Doggy Day Care Cancellation Policy:
Dog Walking Cancellation Policy:

Fanny's Photos

Reviews

1 Review

Christine K.
Christine K.
Dec 24, 2018
Verified Stay

Fanny kann ich sehr gut weiter empfehlen. Sie hat bei der ersten Begegnung mich und meinen Hund freudlich begüßt, mit meinem Hund gut Kontakt aufgenommen. Die Kommunikation zu uns und zum Hund hat durchweg sehr gut geklappt. Unser Balu hat sich dort anscheinend recht wohl gefühlt - wie einige Fotos belegen. Ich werde Fanny bei Bedarf wiedr für meinen Hund buchen!

Fanny H.

About Fanny

1
year of experience

Hundefreund in der schönen Pfalz

Ich bin schon immer ein großer Hundefreund gewesen. Seit meinem 6. Lebensjahr hatten wir dann auch endlich selbst einen Hund. Mittlerweile ist es schon der zweite, der allerdings die meiste Zeit bei meinen Eltern wohnt, da es mir von der Arbeit her nicht möglich ist ihn bei mir zu haben.
Wir hatten einen Golden Retriever und haben jetzt einen Flat Coated. Ich habe demnach Erfahrung mit größeren Hunden.
Ich bin Schreinereien und habe aufgrund einer ...

About Fanny's Home

Lives in an Apartment
Non-Smoking Household
No Children Present
Has a Fenced Yard
Has No Dogs

When Fanny watches your pet

In Fanny's Home

Dogs Not Allowed On Bed
Takes Only 1 Client at a Time
Dogs Not Allowed On Furniture
Potty Breaks Every 2-4 Hours

Fanny's Neighborhood

All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.