Profile image
Profile image

Elaine S.

Kuhardt, Germany

1 review
Image 0
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
6PhotosView All

Ein Leben ohne Tiere ist möglich, aber Sinnlos.🐈

Pet care experience

Seit ich klein bin kümmere ich mich um unsere Haustiere.Mein Partner und ich passen regelmäßig auf die Hunde unseren Freunde und Familienmitglieder auf. Weil wir Hunde lieben 🐶🐕 Unter der Woche wäre es immer Mittwochs und Freitags möglich . Nach rechtzeitiger Rücksprache würde auch eine Betreuung Montag und Donnerstag klappen. Am Wochenende (Samstag & Sonntag) würde ich mir gerne Zeit für die kleinen Fellnasen nehmen.🐶 In meiner Eigentumswohnung, welche umgeben von Feldern und nur 3 Kilometer vom Rhein entfernt liegt, würde ich gerne mit Ihrem Hund spazieren gehen oder daheim auf der Couch gemeinsam kuscheln.

Reviews

Martina S.
Dec 05, 2022

Elaine kann sehr gut mit Hunden umgehen .Würde ihr jeder Zeit meinen Hund wieder zumaufpassen geben.sie macht ihre Aufgaben gewissenhaft und kennt sich gut aus

About Elaine S.

Communication

60% response rate
Usually responds in under half an hour

Skills

16 years of experience

Home

Lives in an apartment
Has a fenced yard
Non-smoking household
Has no pets
No children present
Dogs allowed on bed
Dogs allowed on furniture
Potty breaks every 2-4 hours

Services

Boarding
in the sitter's home
AWAY
Doggy Day Care
in the sitter's home
AWAY
Dog Walking
in your neighborhood
AWAY

Elaine can host

0 to 15 lbs
No females in heat
Takes only 1 client at a time

Elaine can watch in your home

0 to 15 lbs
16 to 40 lbs

About Elaine S.

Communication

60% response rate
Usually responds in under half an hour

Skills

16 years of experience

Home

Lives in an apartment
Has a fenced yard
Non-smoking household
Has no pets
No children present
Dogs allowed on bed
Dogs allowed on furniture
Potty breaks every 2-4 hours

Location

Kuhardt, Germany

Elaine S.'s Neighborhood
Rover Logo
All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.
Profile image
Identity Verified
Profile image
Identity Verified

Elaine S.

Kuhardt, Germany

1 review