Profile image
Profile image

Asen G.

Heidelberg

5.0 out of 5 stars
•2 reviews
Image 0
Image 1

Ich liebe Tiere und sie lieben mich

Pet care experience

Ich bin mit Tiere aufgewachsen. Ich hatte Katze als Haustier. Oft habe ich mich um Hunde meiner Freunde und Nachbarn gekümmert. Das wichtigste ist, ich liebe Tiere und würde alles für deren Wohlstand tun.

Reviews

Madhuri S.
Drop-In Visits • Dec 14, 2022
Profile image
Profile image

Asen was extremely caring and took care of every tiny detail while we were away! Our cats were 100% comfortable in our absence, which is often not the case. He understands that each cat is different and caters to their needs accordingly. Communication with Asen couldn’t have been better. He was always easily reachable, he shared photos and msgs regularly and assured us of their well-being. Asen is very trustworthy. We would be happy to have him care for our cats again in the future.

Slavina K.
Sep 20, 2022

Asen liebt Tiere über alles. Für ihm sind Tiere immer an erster Stelle. Er ist ein sehr verantwortungsvoller und fürsorglicher Haustierbetreuer. Außerdem liebt er mit den Tieren zu spielen, wenn sie das möchten und erkennt alle ihren Bedürfnissen. Ich würde immer wieder meinem Kater in seinen Händen lassen, wenn ich in Urlaub bin, da er von Asen bestens versorgt wird. Also sehr zu empfehlen.

About Asen G.

Communication

100% response rate
Usually responds in under 12 hours

Skills

10 years of experience

Safety, trust & environment

Ich wohne in Einzelapartment in einem ruhigen Viertel in Heidelberg. Besitze ein Auto, die Straßenbahnhaltestelle ist direkt vor meiner Haustür und meine Gegend ist sehr passend für Spaziergängen mit Hunden.

Services

Drop-In Visits
visits in your home
€11per visit
Dog Walking
in your neighborhood

Asen can watch in your home

Cats
0 to 15 lbs
16 to 40 lbs
41 to 100 lbs
over 101 lbs
Dogs over 1 year old

Availability

Meine Arbeitszeiten sind flexibel von daher kann ich mich vor oder nach der Arbeit um Deine Haustiere kümmern. Am Wochenende habe ich oft viel Zeit.

Available
Not available
SMTWTFS
Calendar last updated a year ago
Drop-In Visits Cancellation Policy:

About Asen G.

Communication

100% response rate
Usually responds in under 12 hours

Skills

10 years of experience

Safety, trust & environment

Ich wohne in Einzelapartment in einem ruhigen Viertel in Heidelberg. Besitze ein Auto, die Straßenbahnhaltestelle ist direkt vor meiner Haustür und meine Gegend ist sehr passend für Spaziergängen mit Hunden.

Location

Heidelberg, Germany

Asen G.'s Neighborhood
Rover Logo
All stays booked on Rover receive our Rover guarantee, 24/7 support, and our reservation protection.
Profile image
Identity Verified
Profile image
Identity Verified

Asen G.

Heidelberg

5.0 out of 5 stars
•2 reviews